Pályázat azonosítószáma: VCA-KP-1-2021/5-000416

Pályázat címe: „A Gúth-Keled Idegenforgalmi és Természetvédelmi Közhasznú Egyesület kommunikációs tevékenységeinek támogatása”

 

Pályázat bemutatása

A megvalósított pályázat keretében számos eredményt ért el Egyesületünk: sikerült egy éven át egy kommunikációs szakembert alkalmaznunk, aki aktívan részt vett a pályázat megvalósításában és tevékenységeiben. A pályázatnak köszönhetően a támogatásból a nettó bér és járulékai kerültek elszámolásra.  Ugyan csak a pályázat keretében számos olyan szolgáltatás valósult meg amelyek Egyesületünk intézményi kapacitásának javításához járult hozzá és egyben nagyban növelte Egyesületünk népszerűsítését, tevékenységeinek megismertetését a térségben élők körében.  A pályázat keretében eszközök is kerültek beszerzésre, amelyek nagyban javították intézményi eszközparkunk. 

A pályázat keretében elkészült egy átfogó Kommunikációs Terv és Stratégia mely tartalmazza az Egyesület népszerűsítésére vonatkozó célokat, feladatokat. A Kommunikációs Terv és Stratégia megvalósítása az Egyesület feladata. Ugyan csak a pályázat keretében sikerült fejleszteni a honlapunkat és elkészült egy Film és Reklám spot is. A film és reklám spot hozzájárult az Egyesületünk által megnyitott Erdei Harmónia látogatóközpont népszerűsítéséhez és a film pedig a térség látványosságait mutatja be.

A pályázat keretében elkészült egy Arculati kézikönyv, ami számos leírást tartamaz, mintákat, logókat tartalmazz és szakmai iránymutatást az Egyesületnek arra vonatkozóan hogy milyen levél sablonokat, kiadványokat, szórólapokat, névjegykártyákat, stb. használjon az Egyesület. Az Arculati kézikönyvbe elkészült és javasolt mintákat, sablonokat használja Egyesületünk a napi színtű munkában.  

A pályázatban elkészült számos kommunikációs eszköz is: 1000 darab kulcstartó, 1000 darab angol és magyar nyelvű kiadvány, 500 darab reklámtáska, 1000 darab írószer, 1000 darab jegyzettömb, 200 darab logós bögre és 2000 darab képeslap.

A pályázat keretében elkészült spot is megjelentetésre került, 5 hónapon át havi 30 alkalommal került lejátszásra a reklám spot. 

A tevékenységeinket nagyban segíti a pályázatban megvásárolt eszközök is. A következő eszközök kerültek beszerzésre a pályázatban: grafikai tervező laptop, projektor, kültéri monitor és asztali laptop.

 

A pályázat a Városi Civil Alap keretében került megvalósításra.

Köszönjük a Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt. és Magyarország Kormányának támogatását